Субсидии за пчеларство?

Тихомир Тодоров
Мнения: 2
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 8:03 pm

Субсидии за пчеларство?

Мнение от Тихомир Тодоров »

Здравейте интересувам се как се кандидатства за субсидии какъв е реда и колко кошера трябва да има в пчелина? Благодаря ви предварително.
syzi
Мнения: 289
Регистриран на: Нед Авг 03, 2008 3:27 pm
Местоположение: Русе, 280 бр. ДБ
Обратна връзка:

Re: Субсидии за пчеларство?

Мнение от syzi »

За какви ,по-точно, субсидии питаш?
Тихомир Тодоров
Мнения: 2
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 8:03 pm

Re: Субсидии за пчеларство?

Мнение от Тихомир Тодоров »

syzi написа:За какви ,по-точно, субсидии питаш?
Аз съм начинаещ пчелар и не съм запознат какво и как се предлага затова ако може някой да ме осведоми. Благодаря ви.
ivan5555
Мнения: 224
Регистриран на: Вто Яну 13, 2009 7:26 pm

Re: Субсидии за пчеларство?

Мнение от ivan5555 »

участвах по 3 год. програма за кошери и лекарства всичко досега мина добре.чакам да приведат парите. интересува ме как и къде мога да кандидатствам за центрофуга и разпечатваща?
c-a-c-
Мнения: 126
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 5:07 pm
Местоположение: Русе 50 дб

Re: Субсидии за пчеларство?

Мнение от c-a-c- »

Тихомир Тодоров написа:Здравейте интересувам се как се кандидатства за субсидии какъв е реда и колко кошера трябва да има в пчелина? Благодаря ви предварително.
Броя на кошерите на един стационарен пчелин зависи от пашата и от броя на други-чужди кошери в радиус от3,4 км.Но грубо може да се каже броя на кошерите на едно място не трябва да превишава 50-60,защото пашата е обща и при по-голям брой добивите падат.Пък и е по добре ,ако човек има 100 кошера да ги постави на два пчелина по 50 , отстоящи поне на 5 км един от друг-предимствата са много :D
d.parvanov
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 9:35 pm
Местоположение: Казанлък

Субсидии за пчеларство?

Мнение от d.parvanov »

Субсидиите за пчеларство са хубаво нещо. Мисля че имам идея да се изкарат пари от това :!: