какви дръвчета да си засадя на пчелина.

Модератор: korradi

mitko8203
Мнения: 31
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2009 2:57 pm

какви дръвчета да си засадя на пчелина.

Мнение от mitko8203 »

Здравейте колеги, аз съм още начинаещ пчелар и имам един такъв въпрос - взел съм си едно място около един декър кето искам да си приспособя за пчелин искам да ми дадете съвет какви дръвчета мога да си засадя около кошерите. На един пчелин видях засадени акало кошерите някякви малки дръвчета високи около 1,50 метра но несъм много на ясно каква е тяхната роля. Всякаква информация ще ми бъде много полезна.
Предварително Благодаря.
DAN
Мнения: 427
Регистриран на: Сря Май 18, 2005 2:14 pm
Местоположение: Русе

Re: какви дръвчета да си засадя на пчелина.

Мнение от DAN »

Хубаво е да засадиш няколко лещника за да осигуриш на пчелите цветен прашец рано през пролетта.
bobii
Мнения: 104
Регистриран на: Съб Дек 19, 2009 5:44 pm
Местоположение: Плевен

Re: какви дръвчета да си засадя на пчелина.

Мнение от bobii »

Може и овошки, от тях ще има и за пчелите и за тебе.
strain
Мнения: 31
Регистриран на: Съб Яну 23, 2010 3:09 pm
Местоположение: м/у Пловдив и Пещера

Re: какви дръвчета да си засадя на пчелина.

Мнение от strain »

засей си ранно цъфтящи видове - лешник, върба и дрян за да се стимулира пролетното развитие на семействата, а и да пазят сянка на кошерите

успех
Аватар
ba4o_ivan1976
Мнения: 633
Регистриран на: Сря Май 06, 2009 8:17 am
Местоположение: чилина
Обратна връзка:

Re: какви дръвчета да си засадя на пчелина.

Мнение от ba4o_ivan1976 »

bobii написа:Може и овошки, от тях ще има и за пчелите и за тебе.
Поддържам на 100% мнинието да се сеят овошки и за пчелите и за стопаните!!!
Всичко друго според мен са глупости!!!
Като лофант,мофант и темподобни. ЗАЩОТО никой от нас няма да насее медонос за 100 кошера !!!
Защото на един кошер му трябва минимум 10 декара а кой колко сее сами си знаете!!!
http://ba4o.mylivepage.com/ Изборът, а не случайността определя съдбата на човек.
mitko8203