за начинаещи

Information, articles and everything for bee pollen.
Публикувай отговор
detelin
Мнения: 3
Регистриран на: Пон Авг 10, 2009 7:03 am

за начинаещи

Мнение от detelin »

моля даите савети за начинаещи пчелари като мен имам три броя кошери на растояние от 150 метра от двора ми исках да си ги местя но ми казаха че ставало само зимата .имам и три празни 12 рамкови .помагаите моля ви :?: :roll:
buci59
Мнения: 591
Регистриран на: Пет Яну 30, 2009 10:21 am
Местоположение: Силистра 50 бр. ЛР
Обратна връзка:

Re: за начинаещи

Мнение от buci59 »

Колега,има и други методи ,но ти като начинаещ ще ти е трудно.Затова изчакай още малко и като застудее ги премести.Колко са 150 м.Успех.
gonzeto_1993
Мнения: 35
Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 9:15 pm
Местоположение: София

Re: за начинаещи

Мнение от gonzeto_1993 »

И аз съм начинаещ пчелар.На 16 съм и се занимавам от пролетта с пчеларство.Аз и баща ми преместихме кошерите на дядо ми на разстояние от около 70 км. по следния начин.Вечер когато пчелите се приберат слагаме едни летви на входовете.На тези летви сме направили допки по 3 мм. с бормашина.Рано сутрин ги превозваме и така.Незнам дали е било правилнио ,но нямаше никакжи поражения по питите и пчелите.Надявам се да сум помогнал :mrgreen:
syzi
Мнения: 289
Регистриран на: Нед Авг 03, 2008 3:27 pm
Местоположение: Русе, 280 бр. ДБ
Обратна връзка:

Re: за начинаещи

Мнение от syzi »

gonzeto_1993 написа:И аз съм начинаещ пчелар.На 16 съм и се занимавам от пролетта с пчеларство.Аз и баща ми преместихме кошерите на дядо ми на разстояние от около 70 км. по следния начин.Вечер когато пчелите се приберат слагаме едни летви на входовете.На тези летви сме направили допки по 3 мм. с бормашина.Рано сутрин ги превозваме и така.Незнам дали е било правилнио ,но нямаше никакжи поражения по питите и пчелите.Надявам се да сум помогнал :mrgreen: