Проектът „Силата на пчелния мед” ще популяризира българските пчелни продукти. Целта му е да повиши консумацията им и да създаде условия за по-добрата им ценова реализация.
Проектът е на стойност 150 000 лв. и трябва да бъде изпълнен до 31 август 2014 г. Той е на Сдружението за биологично пчеларство, обединяващо осемте най-големи пчеларски организации в страната.
Подаден е в последния ден на приема по мярка А „Техническа помощ за пчелари и сдружения на пчелари”, за дейност „Популяризиране на българските пчелни продукти, в това число и произведени по биологичен начин”.
Финансирането му ще се осигури с 50% европейски средства и 50% от националния бюджет, съобщават от ДФ "Земеделие".
Сдружението ще промотира пчелния мед и пчелните продукти в рамките на рекламни дни под надслов „Силата на пчелния мед” в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас и Велико Търново.
Подаването на документи по мярка А от Националната програма по пчеларство за 2014 г. започна на 10 март и изтича днес.
Проект ще популяризира българските пчелни продукти
Модератор: Margarita Dikova